من انگاری که n ساله اینجا نبودم، چون زیاد وقت ندارم با لپ تاپ خودم کار کنم و سکیورتی سیستم های اونجایی ک هستم هم به طرز عنی بالاست و ترجیح میدم رییس ک مسئوله سروره خیلی از اراجیف توی ذهن من مطلع نباشه و همین تصویر دختر مرتب و منظم و دسته گلی ک من هستم تو ذهنش بمونه ! ولی مرسی ک شماها نوشتید، توی عید خوندمتون حسابی، کلی هم کیف کردم. بوخوصوص کیلگ و پلاکت و سرهنگ و نیکولا، ماچ ب لپتون حتی :دی


همانا امروز به من آموخت ک به جای برگزاری مسابقات دوچرخه سواری و جیغ زدن با شعف رو سرسره های کوچه بالایی شرکت بشینم عین آدم تسکم رو تموم کنم تا این چنین ب جمعه م گند نخوره. 


چیزی ک بزرگسالی رو سخت میکنه عدد سن ما نیست، مسئولیت داشتنه. تعریف بزرگسال خوشحال میشه این: "بزرگسالی که مسئولیتی نداره".


ماتحت هرکسی نشونه ی شخصیتشه، من وقتی امشب محکم مورد عنایت قرارش دادم به این کشف رسیدم، چطوری میشه ی ادمی ک کلن پهنه جلوی تلویزیون ماتحتی به این سفتی داشته باشه؟! این نشون میده طرف آدم غیرقابل اعتمادیه و قصه علی هذا  ! 


یکی از جنایاتی ک بشر در حق خودش مرتکب شده بیان احساساتش با استفاده از کلماته. وقتی شروع میکنی تجربه های عمیق درونیت رو با کلمات توضیح دادن تنها اتفاقی ک میفته اینه یه تجربه ی عمیق و پرمعنا رو تبدیل میکنی به یه چیز احمقانه ی چیپ، هرچی هم بیشتر توضیح میدی بیشتر گندش درمیاد، برای همینه ک من از توضیح دادن خودم و احساسات درونیم متنفرم، برای همینه ک وقتی میخوام ی چیزی راج ب خودم ب تو بگم کلمه کم میارم، جمله های مقطع میگم و معمولا کل قواعد دستور زبان رو میریزم ب هم. بعد دونه برف ب من میگه چرا وقتی خوشالی یا ناراحتی حرف نمیزنی، نمیتونم براش توضیح بدم ک چقد این کار برای من سخته.

من عاشق لنی تو کتاب خداحافظ گری کوپر شدم، اون هم  مرتبا با این معضل دست و پنجه نرم میکنه و من خیلی خوب درکش میکنم.


الان اینجوریه که شما برای خرخفن تر نشون دادن خودت و بودن تو دسته ی ما چقد روشن فکریم اول میری اکانت اینستات رو حذف میکنی و سریعا پشت بندش یه اکانت تو توییتر میسازی و راجع به هرچی که میدونی و نمیدونی یه جمله ی قصار افاضات میکنی، یا میتونی همین روند رو طی کنی ولی به جای همراهی با اون به ظاهر روشن فکرا راجع به همه ی چیزایی که میدونی و نمیدونی نظر مخالف بدی و بدتر از اون برای اعتقادی که خودتم نمیدونی چی هست یقه جر بدی! حتی میتونی جزو گروه سوم باشی و با دو تا اولی مخالفت کنی یا عضو گروه چهارم و با سه تای قبلی مخالفت کنی و الی اخر!، ولی به هرحال یادت نره اکانت توییتر مهمه و اینستا رو حتمن باید حذف کنی.

ولی از من میشنوی فرزندم همیشه ذهنت رو باز نگه دار، به همه ی فکرات اجازه بده بیان و برن به هیچ کدومشون نچسب، هیچ وقت با هیچ دسته و جماعتی همراه نشو، جماعت مغز آدم رو فاسد میکنه.