تعریف علمی مرگ چیست ؟

آدم هایی ک سعی میکنند لبخند بزنند آدم هایی ک سعی می کنند خوشبخت ب نظر برسند آدم هایی ک سعی میکنند قوی ب نظر برسند مطمئن باشید این آدم ها یک روز یک جایی در زندگیشان مرده اند فقط سعی میکنند شبیه زنده ها باشند.

خدایا مرسی ک ب این جانب یک دستگاه اتومبیل شاسی بلند عطا نکرده ای !

ظرف ها را میشستم و یک صدایی هی از ته توهای وجودم ب من میگفت "مراقب باش لب پر نشن" بارها و بارها شده ک ظرف شسته باشم ولی هیچ وقت هیچ صدا یا تصویر و یا حتی ایما و اشاره ای در وجودم سبز نشده که ب من بگوید مراقب باش ! شاید چون تا الان توی خانه ای ک فقط برای خودم است ظرفهایی ک مال خودم است را نشسته بودم. به این فکر میکنم که هرچه جلوتر میروم تعلقاتم هم بیشتر میشود. این دردناک است خیلی دردناک و اینکه شش تا بشقاب چینی فکسنی هم بشوند جزو تعلقات یک انسان ن تنها دردناک است بلکه یک فاجعه محسوب میشود :|

اصن داریم ؟!

اونطرف : به شوهرم گفتم برای تولدم چیزی نگیر من هیچی احتیاج ندارم .

اینطرف: ب نظر من تو ب درجاتی از عرفان رسیدی قدر خودتو بدون !

هرچه خواهی کن و لیک آن نکن

فرزندم لدفن برای اینکه ب خودت ثابت کنی آدم خیلی قدرتمند و خفنی هستی ب جنگ تن ب تن با نفست نرو  وگرنه با مغز به زمین میخوری اگر میخواهی آدم حسابی بشوی تیشه به ریشه نفست بزن اصلن آنقدر ب آن بی محلی کن تا از تنهایی بمیرد.



هااای بشریت

ما در جایی زندگی میکنیم که فرقی نمیکند برای خرید جنسی n هزار تومان هزینه کنیم یا 1\n هزارتومان در هر صورت جنس مورد نظر در پاچه مان رفته !


+ از برکات کفش جدید احساس چلاقیدگی میکنم در ناحیه ی قوزک پا

رسد آدمی ب جایی

اینکه آدم در بهار جوانی ! از تنهایی لذت ببره مسئله ی هولناکیه آیا ؟

لذت هم اتاق شدن با مادر فولادزره !

ورودم ب خوابگاه جدید ب قدری باشکوه بود ک از همون شب ب صرافت یافتن منزل افتادم


+ منزل همایونی را تحویل گرفتیم هم امروز