153

فیس بوک را تعریف کنید : 

فیس بوک جایی است ک در آن با همه ی پسرخاله های نداشته تان یکهویی آشنا می شوید.

152

اندر احوالات شب امتحان :

- سعیده تو تمرین حل کردی ؟

داریم مگه ؟

- نه تمرین اضافی از نوسدال منظورمه.

شما خودت نظرت چیه ؟ :|

- کاریم نداشته باش خودم لال میشم الان .

151

در مراسم افطاری خانه ی فامیل دور : 

تلویزیون : اللـــــــــــــــــــــــــه اکبــــــــــــــــــــــــــــــــــر

واکنش فامیل : دست جیــــــــــــــــــغ ســــــوت ایـــــــــــــول هووووورااااااا 

گشنگی فشار میاره ب هر حال :|


150

آدم ها در مقابل چیزی ک برایشان دست نیافتنی است دو واکنش نشان می دهند یا آن را انکار میکنند و یا شروع میکنند ب پرستیدنش. موقعیت لعنتی ک آدم میتواند در آن گیر کند ب این صورت است : داشتن حس پرستیدن و انکار کردن ب صورت همزمان.

149

اساسا احمق بودن ربطی ب باهوش بودن ندارد. یک آدم باهوش می تواند کلی احمق باشد. باهوش های احمق قابلیت این را دارند ک ب خوبی روی اعصاب بشریت یورتمه بروند و معمولن هم نمیتوان آنها را متوقف کرد زیرا باهوشند و همیشه راه دیگری برای یورتمه رفتن روی اعصاب بشریت توی آستینشان دارند. 


148

ما دل ب غم تو بسته داریم ای دوست

درد تو ب جان خسته داریم ای دوست 

گفتی ک ب دل شکستگان نزدیکیم ؟

ما نیز دلی شکسته داریم ای دوست 


ماهِ مبارک سلام :)

147

قانونی هست ک میگوید " لطف مکرر میشه حق مسلم " نکته قابل توجه اینجاست ک این قانون هیچ رابطه ای با سطح شعور طرف مقابل ندارد.

146

بعضی ها هم چنان توی وبلاگشان قربان قد رعنا و زلف شهلای فلان مسئول محترم و بهمان رئیس والا مقام میروند ک آدم فکر میکند یک جایی تلویزیونی یخچالی قندی چایی چیزی میداده اند ما خبردار نشده ایم رفته توی پاچه ی هماینویمان. والا .

145

من، تلاش کردم ک تصویر مخدوش تو را دوباره توی ذهنم بسازم.  تو اما انگار رسالت داری با یک مداد سیاه خط بکشی روی همه ی ساخته های من.

144

بسکه مانیتور لپ تاپ من تمیز است، در ایمیلی ک برای استاد فرستاده ام نصف حروفی ک باید نقطه داشته باشند بی نقطه هستند و برعکس. اینجاست ک میگویند : شرفم رف :|

143

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

142

اگر این امکان وجود داشت ک آدم ها پس از ارتباط زیاد با شخصی یا چیزی شبیه آن بشوند ب لطف ایام خجسته ی امتحانات من الان شبیه چیکن کاری و قارچ سوخاری بودم.

141

آدمی که یک بار خطا کرده باشد و پایش لغزیده باشد و بعد هم پشیمان شده باشد، مطمئن تر است از آدمی که تا به حال پایش نلغزیده!
این حرف سنگین است … خودم هم می دانم. 
خطا نکرده، تازه وقتی خطا کرد و از کارتن آکبند در آمد، فلزش معلوم 
می شود!
اما فلز خطاکرده رو است ... روشن است… مثلِ کف دست، کج و معوجِ 
خطش پیداست.
از آدم بی خطا می ترسم، از آدم دو خطا دوری می کنم، اما پای آدم تک خطا می ایستم.


قیدار - رضا امیرخانی

140

سوالی ک برای من پیش آمده این است ک آیا واقعن شکل هندسی یک قرص ب خواص آن مرتبط است ؟ مثلن نمیشود این قرص ها را جوری بسازند ک انسان مراحل عبورش از ابتدای حلق تا انتهای معده را با تمام وجودش حس نکند ؟ آیا اینکه هسته ی خرما هم از گلوی آدم رد میشود دلیل موجهی برای ساختن یک کپسول ب طول هسته ی خرماست ؟ یا مثلن ارائه خلاقیت روی یک قرص و تبدیل کردن آن ب چیزی شبیه یک چند وجهی ک تا برسد ب معده ب شصت جای آدم گیر میکند ضروری است؟

139

میدانی فینگیل جان شاید اینقدر مهارت داشته باشی که لب یک تیغ راه بروی ولی این را بدان ک حتی اگر سقوط هم نکنی همان تیغ تو را زخمی می کند.

138

اینطرف : اوه اوه سیب زمینیا دسته قابلمه ترکید فک کنم .

اونطرف : نه دیوانه فن لپ تاپته داره میسوزه خاموشش کن الان میترکیم :|


پس از یک روز و نیم گشتن و نیافتن منبع بوی احتراق ب حول و قوه ی الهی کولرمان رفت ب فنا.

137

-کجا میری سفر ؟ 


- شام چی میخوری ؟ 

 

-ب این سوال جواب بده ی خونه روی آب و ی ماشین پرنده جایزه ببر ! حتی میتونی برنده سفر ب جزایز گلابی باشی.

یک کیلو پنبه سنگین تره یا یک کیلو آهن ؟


-کاربر گراااامی تبررررریک تبررررریک وااااای چقده تو خوش شانسی تو تونستی تو این ماه سی تا تک تومنی تو تماسات صرفه جویییی کنی وااای تبریک بیا ماچت کنم.

 

:|


باید توی تاریخ بنویسند اینطوری ک این اپراتور ب سطح شعور ملت توهین کرد شیطان بزرگ با آن همه ابهت و امکانات نتوانست.  

136

در تمام مدتی ک داشت حرف میزد من فقط ب این فکر میکردم ک در این لوکیشن "نزدیک ترین دیوار ب من کدومه ک سرمو بکوبم بش راحت شم .حااان؟ کدومه ؟؟؟"

135

فقط دارک چاکلت است ک میتواند درست یک سانتی متر زیر اخم ابروهایش یک جفت چشم مهربان داشته باشد!

134

آدم هایی ک سعی می کنند لبخند بزنند آدم هایی ک سعی میکنند قوی ب نظر برسند،  آدم هایی ک سعی میکنند شاد و خوش بخت ب نظر برسند، این آدم ها یک روزی یک جایی توی زندگیشان مرده اند فقط دارند سعی میکنند ادای زنده بودن را دربیاورند.