چون از قبل مشخصه میاد تو فکرمون؟ یا چون میاد تو فکرمون اتفاق میفته ؟

ترجیح میدم هیچ کدومش نباشه.



سالن بورس هم به اندازه ی محل کار من شلوغ نیست. میدونی دارم دیوونه میشم. با هدفون نمیتونم کار کنم و همیشه پشت میزم رو به حرف زدن بیخود با آدما ترجیح میدم :(

روز اولی که اومدم اینجا گفتن چی نیاز داری؟ گفتم یه لپ تاپ خوب و یه محیط آروم. متاسفانه فقط اولی فراهم شد.


پنج فاکینگ میلیون تومن برای ایرپاد واقعن عدد غیر منطقی ایه. نیم ساعت زحمت کشیدم توجیهش کنم من با خریدن ایرپاد اپل بیشتر ناراحت میشم تا خوشحال :|


پیرو پست قبلم امروز یه جایی رو پیدا کردم که این کارو میکنه البته اگر هزینه های خیلی نجومی نداشته باشه. خیلی هم کاراشون مورد پسند و خوب بود. عاخجان عاخجان



کاش یه جایی بود میتونسم برم متراژ و نقشه خونه و سبک مورد علاقه م رو بهش بدم خودش وسایل مورد نیازم رو بخره بیاره بذاره سرجاشون. دیوانه شدم از بس به رنگ پارچه مبل و گلدون و سایر داستاناش فکر کردم :(


مثلن فرصت دیدن  آینده رو به طور محدود داشتیم. ماهی دوبار شاید. فکر کن میتونسی ببینی حالا اگر این تصمیم رو بگیرم تهش چی میشه ینی ؟


کاش میتونسم یه سری از آپشن های گوگل کروم رو با فایر فاکس ترکیب کنم ، برسم به مرورگر ایده آل م .