اسانسور تو شرکت ما دیقن حکم اسانسور تو سریال گری اناتومی رو داره D:


ی مرضی هم ک جدیدن بش دچار شدم اینه ک بین عطسه ام و صداش دیلی ایجاد شده اینجوری ک من الان عطسه میکنم چن میلی ثانیه بعد صداش میاد :| 

اینکه من الان یک ماهه دارم رو تایمینگ بسته تو شبکه کار میکنم البته میتونه تو این مرض بی تاثیر نباشه . 

نیمه پر لیوان ! میشه اینکه بدن من داره به گشایش دریچه های جدیدی در علم پزشکی کمک میکنه !! مثلن بروز مفاهیم علمی دریافت شده توسط مغز در عطسه ! یا بروز ان در نوع قورت دادن اب (اینمم دچار مشکل شده :|) و غیره . 



امروز سر نهار ی بحث داغی بود ک یکی از بچه ها ی سوتی خیلی بد داده. جو عمومی نشون میداد ک واقن ضایه بوده سوتیش .. 

شخص سوتی دهنده ب شدت ناراحت بود ی عده با خنده  ی عده هم با ناراحتی دلداریش میدادن ک عب نداره بابا. جمله ای ک در جواب "چی شده؟" ی من دریافت شد این بود " دیتا شیتی ک خونده باسه اخرین ورژن نبوده" 

من هیچ وقت فکر نمیکردم سطح دغدغه ام بتونه تا این حد نزول پیدا کنه ولی شما از الان خودتون رو برای شنیدن ناله های جانسوز من در مورد این قبیل چرت و پرتا اماده کنید :/