45

- ی جوری از من عکس انداختی شبیه گوش کوب افتادم !

+آدم باید با واقعیت های زندگیش رو ب رو بشه ب هرحال

44

من دماوندم ک پیش چشمت هیچم

تیشه بر میداری بیستون تر میشم ..

این جلوه های تزئینی

او نه تنها از روح خودش در بعضی از انسان ها ندمیده بلکه حتی فوت هم نکرده است.

بی تابی مزارع گندم!

ی نفر تو وبش نوشته بود " همچین موهام میریزه ک حس میکنم درختم! " از همین تریبون باهاش احساس همدردی میکنم

41

زیاد سخت نیست میتونی با ی سری داده های جزئی هم رسمش کنی. زندگی رو میگم وقتی میکشیش میبینی ی نمودار اکیدا صعودیه از همه چیزایی ک تا حالا از دست دادی . اکید بودنش میل میکنه ب بی نهایت البته بی نهایت فیزیکی ن ریاضی.

بی نهایت ریاضی یعنی خیلی تا ولی فیزیکیش اینجوری نی بستگی ب آدمش داره مثلن واسه یکی میشه چار قدم اونورتر واسه یکی میشه چن سال اونورتر واسه یکی هم میشه پنجا سال اونورتر واس همین میشه امیدوار بود بلاخره این صعوده ی جا متوقف میشه.


محتاج پر زدن مجنون آنیم

این بار من خریده‌ام
نقد تو را کشیده‌ام
ناز تو را به دیده ام
ای بر رخت ستاره نشسته

این بارمن که دیده‌ام
وصل تو را بریده‌ام
از من و ما بگو چرا
تا کی زنم بر این در بسته؟

این بار من که خوانده‌ام
رمز تو در ستاره ها
رار نهان من بگو
با من تمام ماجرا

تا آستان کویت من پا نهاده بودم

دستم به حلقه ی در دل با تو داده بودم

دست و دلم که دیدی پایم چرا بُریدی؟

نیمی زمینی ام نیم آسمانی ام
محتاج پَر زدن مجنون آنی ام ...

گفتم ببینمت گفتی که صبر صبر
ای آفتاب حسن برون آ دمی ز ابر


+مسافر مشهد شدم 

+ دانلود کنید با صدای علیرضا قربانی

باور میکنی ؟

خبر ب دورترین نقطه جهان رسید

هزاران نفر این صحنه را دیدند

یک نفر را زنده زنده سوزاندند ...

دنیا هنوز پابرجاست !

:)

من مطمئنم فردا یک قاصدک میآید درست کنار گوش تو ، زمزمه میکند " فینگیل یادش بود برای موفقیتت دعا کند"


خونه پر از عطر گل مریمه :)

فرزندم هر چند وقت یک بار برو توی گل فروشی چن تا نفس عمیق بکش



پست موقت

فقط خواسدم بگم : " یاح یاح یاح یاح" 



+اسمایلی خیلی خبیث

از روز نخواستن ها بگو

خیلی وقت است که دلم یک پیراهن گلدار میخواهد با یک دارقالی و چن تا اردک سفید ولی اگر یک پیراهن گلدار داشتم و یک دار قالی و چن تا اردک سفید دلم میخواست مهندس برق بودم توی یک شهر شلوغ و هر روزم پر از هیاهو بود.