دیروز با ی تماس از طرف عروس شامل این مضمون " حالا یه بارم ک شده من رو به دانشگاهت ترجیح بده مگ چی میشه ؟! " با سایرین رفتم مراسم جهیزیه بینون! چن تا مراسم هس ک من تاحالا تو زندگیم نرفتم، سیسمونی! حنابندون !! و جهیزیه بینون که به حمدلله آخری دیروز حاصل شد :دی 

اگه شمام تا حالا نرفتید مراسم جهیزیه بینون اینجوریه ک شما میرید تو خونه مردم بعد در همه جاشونو باز میکنند ب شما نشون میدن! بعد شمام هی باید بگید مبارک باشه مبارک باشه دست پدر مادرتون درد نکنه به سلامتی و اینا. شما نباید تو این مراسم روتون نشه جایی رو نگاه کنید چون زشته زحمت کشیدن! جایزه ی گاف بزرگ هم تعلق میگیره ب من اونجایی ک عروس گف بیا حمومم رو هم ببین، با توجه به فضای ذهنیم من فکر کردم وای عمرن، بلند جواب دادم مرسی خودم حموم دارم ! و حضار :)))) و من :|  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد