334

+ امشب مهمون دارم، یکی از بچه های کلاس شبکه نوری، جا داره بگم واقعا از دعوت کردنش لذت بردم چون اصلن شامل تعارفات آی تو رو خدا تشریف بیارید و وای بخدا اگ تشریف بیاریم نشد، بش گفتم فردا شب منتظرتم، جواب داد فقط خیلی ب زحمت نیفت، و این بخشش واقعا خوب پیش رفت. خونه هم تقریبا رو به راهه چونکه..

خب از اونجایی ک مطلقا در طول روز مغزم حتی برای حل دو بعلاوه دو هم یاری نمیکنه و از اونجایی ک من مطلقا نمیتونم بیکار بمونم تو این ی ماه به طرز مانیکا طوری افتادم ب جون خونه و دیگ سوراخی نبوده ک من توش دستمال نکشیده باشم :| امروز برای تکمیل عملیات رفتم ی دور سیستم شیرهای دست شویی رو آوردم پایین شستم دوباره بستم سرجاش، اگ ماه رمضون تا چن روز دیگ تموم نشه قطعن من تموم میشم !

ضمن اینکه من نمیدونم چرا تو فیلمای تلویزیون نشون میدن ک خونه دخترای مجرد همیشه خیلی تمیزه و لباساشون اتو نکرده نیست و سه از لنگه جوراباشون گم نشده و جزوه هاشون پرت و پلا نیست و با مغز تو حموم زمین نمیخورن و هفده ای ی بار کل یخچالشون نمیگنده :| و همیشه هم بوی غذا از همه درزای خونشون میزنه بیرون.البته که اینا همش شایعست، از من بپرس. 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد