306

به من میگه که مدت زیادیه سکوت کردم میگه با من حرف نمیزنی نمیگی برام چی شده توی سرت چه خبره. از اینکه خودم رو برای کسی توضیح بدم متنفرم ولی الان میخوام ی چیزی بنویسم میخوام ی چیزی رو راجع به خودم توضیح که نه  داد بزنم! اگر من رو بلد باشی میفهمی که بزرگترین شیوه ی اعتراض من سکوته، من ساکت میشم وقتی کسی به حریمی که من برای خودم قائلم تعرض کنه چه یک قدم چه صدتا، من فاصله میگیرم از اون ادم نه یک قدم که صدتا! یه جاهایی تو وجود همه آدما هست که هیچ کس حق نداره توش پا بذاره ی چیزایی هست که فقط مال خود خود آدمه نه کسی دیگه. اگر من رو بلد باشی میفهمی مهم ترین چیزی که من دارم غرورمه چه تو خوشت بیاد چه نیاد حتی به شوخی سمت این قضیه رفتن میتونه باعث باشه من پشت پا بزنم به همه چی هرکی میخوای باشی هرچی میخوای باشی. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد