265

+ بیش تر از هزار بار آهنگ کولی همایون شجریان رو گوش دادم از همون روزی که خوندتش تا الان. کولی خود منم سوار هم خود منم، کولی رو با تموم وجودم درک میکنم ولی سوار رو نه.


+ زندگی این روزا چه جوری میگذره؟ با استرس پروژه ! ارائه های هفتگی جلسه هایی که پره پر بیست درصد بیشتر کارایی ندارند ولی هستند چون باید باشند مثل خیلی چیزای دیگ. رشته درسیمو بیش تر دوست داشتم اگر زمان کمتری ازم میگرفت.


+ میگه چقدر خوبه که تک بعدی نیستی این همه کتاب میخونی. فکر میکنه ب خاطر سبک زندگیم من آدم خاصیم. آخ جان جانان من آدم خاصی نیستم من فقط به شدت آدم بی قراریم نمیتونم کل ی روزو درس بخونم همینطور ک نمیتونم کل ی روز رو فقط تفریح کنم. کتاب میخونم که وسط این همه معادله و فرمول زندگی یادم نره.


+ دارم آناکارنینا رو میخونم. قسمت غم انگیز ماجرا اینجاست که من هیچ پیش زمینه ای از اسم های روسی ندارم. برای بعضی از شخصیت ها مجبورم چن صفه با کتاب پیش برم تا بفمم طرف زن بود یا مرد! ی جورایی برا خودش تفریحه :))