122

من آن روی سگ ندارم ! حتی اگر تلاش هم بکنم آن روی سگم لود نمیشود و بالا نمی آید . میگویند ک قبلن ها بچه خیلی جیغویی بوده ام. اینکه چرا باید جیغو بودن یک آدم ب مرور زمان ب کلی از دست برود را نمیدانم. واکنش من در برابر کسی ک داد میزند تنها این است ک میگذارم میروم خیلی بخواهم عزت سر شخص مورد نظر بگذارم اول زل میزنم توی چشمهاش و بعد میگذارم میروم. این روی من مثل یک بچه ی نابالغ بلد است از ته دلش دوست داشته باشد از ته دلش ذوق کند میتواند هزارتا کار بکند همه اش هم از ته دلش . ولی اینها ب این معنی نیست ک من روی دیگری ندارم من هیچ وقت عصبانی نمیشوم دلخور نمیشوم یا حال کسی را نمیگیرم ! اتفاقن کاملن برعکس ولی یکذره با روی سگ فرق دارد یک چیزی هست ب اسم آن روی جدی آدم بالغ. آن روی جدی آدم بالغ وقتی لود میشود و بالا میآید ک کسی پایش را حتی ب اندازه یک اپسیلون از آنچه ک باید باشد جلوتر بگذارد. حتی ب اندازه یک اپسیلون ! این روی من زیادی جدی است، کوچکترین تخفیفی قائل نیست حتی برای شما دوست عزیز! این روی جدی آدم بالغ من توی جلد خودش میماند تا وقتی ک دقیقن ب همان حدی ک اضافه آمده اید جلو برگردید عقب. حتی اگر این عقب رفتن زمان ببرد. این روی جدی آدم بالغ من تعریف دقیق حریم های من است. اگر حس میکنید رفتار من با شما متفاوت شده لدفن برگردید سرجای قبلی تان بعد من هم قول میدهم همانی بشوم ک بودم.