113

او یک پیر مرد اخموی بداخلاق است .

من نمیتونم با ایشون ارتباط برقرار کنم ابدنم ب حوزه کاریشون علاقه ندارم.

- مدیر گروه مربوطه- : شما رزومه خوبی دارید ولی ایشون خودش اول از همه دست گذاشته رو شما بقیم نمیتونن چیزی ب ایشون بگن شما پس فردا بخوای بری سرکار کارت گیر ایشونه بخوای هیئت علمی بشی بازم کارت گیر ایشونه حتی برا ادامه تحصیلم بخوای بری ایشون نفوذ خیلی بالایی داره .

پس دیوار بلندیه ولی من ازش رد میشم !

- چیزی گفتین ؟

نه ، میفرمودید.

- ب هرحال ب نظر من سعی کنید با ایشون کنار بیایید چون حتی اگه بخوان میتونن شما رو آموزش محور کنند از دست منم کاری بر نمیاد.

از اتاق مدیر گروه آمدم بیرون و ب این فکر کردم ک 90 درصد مردهایی ک من تا بحال توی زندگیم دیده ام " پَچول " بوده اند. آدم های این دانشکده برای آن پیرمرد اخموی بد اخلاق احترام قائل نیستند فقط ب شدت از او میترسند ! و این نمونه بارز "پچولی" است. 

او بداخلاق و اخمو است ؟ او حتی جواب سلام دانشجوهایش را هم نمیدهد ؟ او خیلی کله گنده است ؟ دانشجویانش باید روی موضوعی کار کنند ک او میخواهد ؟  فعلن ک داریم روی موضوعی کار میکنیم ک من میخواهم !