56

- من با آقاتون تو تاکسیم جااات خالی :))

+هااااااااا؟ با کی ینی ؟ سعیده شوخی ناموسی نکن بامن

_چند تا داری مگه ؟ :| من سوار تاکسی شدم اینم اینجا بود ب من چ خب

+خاک تو سرش! چرا از این اتفاقا برا من نمیفته؟ الان دقیقن کنارته؟

-دقیقن! میخوای ی سلفی بگیرم برات؟ :)) 

+بگو بره قبر خودشو بکنه . ینی مگه دستم بش نرسه. دلم واسش تنگ شد :(((

-تعادل روحی نداریا ! چرا این شو ورت هرچی میگه تش ریز ریز میخنده ؟ چ معنی میده این جلافتا؟

+همیشه خدا نیشش بازه  :|

-کرایمم حساب کرد تازه :))))

+ نمیخوااااااام از تو هم بدم میاد خودتو بکش اونور گیس بریده. خداااااااااایا فک کنم منو با سعیده اشتبا گرفتیا میخوای انقد منو دق ندی :(

-ترشیده :)))) ینی تو دعام کردی بش برسی :)))

+عررررررررررررررر . هرچی عر میزنم دلم آروم نمیشه شد ی بار از این اتفاقا واسه من بدبخت بیفته؟ مث کش تمبون از دستم در میره. بترکی مامانم بو برد :((((

و آنگونه بود ک مادر دونه برف فهمید او ب طرز فجیعی فال این لاو شده است.


الان دو روزه دونه برف مفقوده فک کنم داداشهاش بردنش تو زیرزمین ترکش بدن. اصن چ معنی میده دخدر از این کارا بکنه ؟ والا