مهر و موم شده برسد ب دست نور آسمان ها و زمین


از صبح ساعت های نمیدانم چند زل زده بود به دیوار سفید رو ب روی تختش انگار ک قرار باشد چیز مهمی در آن کشف کند تیک تاک تیک تاک هیچ فکری توی سرش نبود هیچ چیز حسی شبیه پرت شدن وسط هیچ جا از آن حس های مبهمی ک فقط گاهی میتوان آن را تجربه کرد تیک تاک تیک تاک ساعت نه و نیم شب بلاخره از دیوار دل کند تیک تاک تیک تاک سرگیجه امانش را بریده بود اوضاع معدش در این جور مواقع هم که معرف حضورتان هست در گزارش های قبلی ام ب آن اشاره کرده ام.  تیک تاک تیک تاک  بعد کمی آسمان را نگاه کرد البته بهتراست بگویم سقف بالای سرش را بعد هم ب شما گفت : " تو همیشه ب جای تایید کردن من راه حل داری تو همیشه ب جای اینکه دقیقن کاری را ک من میخواهم انجام بدهی کاری را انجام میدهی ک بهترین است تو وقتی من حرف میزنم فقط ب من گوش نمیدهی تو همیشه حرف هایی برای گفتن داری  لفظ همیشه فقط برای تو معنا دارد... یا رفیق من لا رفیق له "



گزارش روزانه ای از س ع ی د ه از طرف" فرشته ی نگهبانش"

مهر و موم شده برسد ب دست نور آسمان ها و زمین